a

Achiziţii publice

08.03.2023
Servicii de organizare eveniment proiect EURE
Deschide Închide
02.03.2023
Elaborare SF pentru obiectivul: 1.Modernizare strada Garoafei si strada Diana din municipiul Alba Iulia, cartier Paclisa si 2.Extinderea retelei de apa potabila pe toata lungimea strazilor
Deschide Închide
02.03.2023
Intreținere necesara la fântâna arteziană din Parcul Unirii, municipiul Alba Iulia
Deschide Închide

Intretinere -fantana arteziana din Parcul Unirii.pdf

Caiet sarcini -Intretinere fantana din Parcul Unirii.pdf

Formulare servicii.doc

Raspuns solicitari clarificari, in atentia operatorilor economici interesati:

Intrebare 1: 1. Materialele (automatizare electrică, tubulatură, fitinguri, pompe, etc.) necesare pentru remedierea oricăror probleme descoperite vor fi furnizate de către beneficiar?

Raspuns 1: Da. Materialele necesare vor fi puse la dispozitie de catre autoritatea contractanta.

Intrebare 2: 2. Panourile de sticlă aferente elementului decorativ central sunt fisurate și curățarea/șlefuirea lor poate duce la deteriorarea iremediabilă a acestora. Presupunem că aceste lucrări nu fac obiectul contractului.

Raspuns 2: Se va interveni doar asupra obiectelor din inox. Panourile de sticla nu fac obiectul achizitiei.

Intrebare3: 3. Având în vedere că o defecțiune poate fi constatată la ora 18:00, presupunem că termenul de remediere de 12 h se referă la 12 h program lucru și nu la efectuarea lucrărilor de reparații până la ora 6:00 a doua zi dimineață. Vă rugăm confirmați.

Raspuns 3: Termenul de interventie este de 12h program lucru.

Intrebare 4: 4. Vă rugăm să detaliați ce înțelegeți prin tratarea apei, la ce interval se va face și care sunt standardele pe care doriți să le respectați. Deține fântâna un sistem automat de tratare a apei?

Raspuns 4: Apa se schimba la interval de 2 saptamani si se clorineaza odata la 5 zile. Nu are sistem automat, se adauga clorul direct in apa, pentru volumul de apa aprox 450mc apa.

02.03.2023
Produse (echipamente și și materiale consumabile) necesare utilajelor de construcții din dotarea Municipiului Alba Iulia
Deschide Închide
28.02.2023
Servicii de întreținere a fântânilor arteziene și a sistemelor de irigare automate din Municipiul Alba Iulia, pentru anul 2023, pe 2 loturi
Deschide Închide
27.02.2023
Achiziție servicii de analize apă de îmbăiere la Bazinul olimpic Alba Iulia
Deschide Închide

C.S.M. UNIREA ALBA IULIA , în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participați la procedura de atribuire a achiziției lucrarilor de:
Achiziție servicii de analize apă de îmbăiere la Bazinul olimpic Alba Iulia


Cerințe generale:


Monitorizare de control și audit de către un laborator acreditat , apă de piscină, având ca sursă, apă de la rețeaua municipală.
Se au în vedere următoarele operațiuni:
1 Prelevarea de probe
2 Analize microbiologice (bacterii coliforme, escherichia coli, enterococi intestinali, număr colonii la 37 C, pseudomonas aeruginosa - conform normelor în vigoare)
3 Emiterea rapoartelor de încercare.
4 Întocmire deviz cheltuieli


Se vor preleva minim 2 probe de apă lunar.
Oferta de preț se va întocmi pentru o singură prelevare și analiză.
Buletinele de analiză vor fi trimise beneficiarului în termen de 3 zile lucrătoare de la data prelevării probelor
Facturarea se va face lunar, cu atașarea la factură a devizului de lucrări pentru cele două analize efectuate

 

Invitația integrală, în format PDF precum și alte documente necesare sunt atașate mai jos:

24.02.2023
Servicii de supraveghere a lucrărilor – dirigenție de șantier, pentru urmărirea lucrărilor la obiectivul de investiții Extindere rețea de iluminat public în Municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
20.02.2023
Achiziție servicii de reparație grup sanitar
Deschide Închide

C.S.M. UNIREA ALBA IULIA , în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participați la procedura de atribuire a achiziției lucrarilor:
REPARATIE SI IGIENIZARE A GRUPURI SANITARE DIN SEDIUL CSM-UAI


1.    Caracteristile tehnice se regasesc in caietul de sarcini anexat
2.    Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică: achiziție directă, în conformitate cu art. 7 alin 5 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, respectiv Autoritatea contractantă are dreptul de a achiziționa direct servicii, în cazul în care valoarea estimată a achiziției, fără TVA, este mai mică decât 441.730 lei.
3.    Sursa ae finanțare a contractului de furnizare care urmează să fie atribuit este din bugetul local.  
4.    Oferta depusă de operatorul economic trebuie să cuprindă: Propunerea financiară: Propunerea financiara - se va preciza valoarea totala a ofertei financiare. și durata de livrare
 .zile calendaristice). Ofertantul trebuie să prezinte formularul de ofertă. În formularul de ofertă se va preciza. valoarea ofertata în lei fără TVA


Notă: Propunerea financiară va fi semnată și ștampilata de către ofertant.
 
Ofertanții au obligația de a indica în cadrul ofertei tehnice faptul că la elaborarea acesteia au ținut cont de obligațiile relevante referitoare la condițiile de muncă și de protecția muncii conform Legii nr. 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă și HG nr. 300/2006 actualizată, privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru șantierele temporare sau mobile, HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aprobare a prevederilor Legii nr. 319/2006.

 

Invitația integrală, în format PDF precum și alte documente necesare sunt atașate mai jos:

20.02.2023
Lucrari de relocare a 2 platforme subterane pentru colectarea selectiva a deșeurilor urbane, municipiul Alba Iulia
Deschide Închide