a

Achiziţii publice

26.02.2021
Furnizare materiale consumabile birou
Deschide Închide

Invitatie participare - achizitie directa de materiale consumabile birou.pdf

Anexa_1+caiet_sarcini.pdf

Formulare editabile.doc

Valoarea totală estimată a achiziţiei pentru 2021, este de maxim 65.000,00 lei, valoare fara TVA, respectiv 77.350,00 lei, TVA inclus.

1.. la poz 37 din tabelul cu produsele – hartia colorata – se solicita 500 coli 

2. La pozitia 45 – lipici lichid – necesar solicitat  10 cutiix32 buc  (320 buc)

3. La poz 56 – pix cu gel – cantitatile necesare sunt  300 albastru, 100 negru, 100 rosu -  500 buc

25.02.2021
Servicii de comunicare și promovare proiect , în cadrul proiectului “ IRIS -INTEGRATION OF ROMA THROUGH INNOVATIVE SKILLS”, cod PN1014, finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021
Deschide Închide

Servicii promovare proiect IRIS Integration of Roma through innovative skills.pdf

Formulare_servicii_promovare.doc

Contract_model.pdf

Clarificari: 

In vederea participarii la achizitia pentru Servicii de comunicare si promovare aferente proiectului "IRIS - INTEGRATION OF ROMA THROUGH INNOVATE SKILLS" , va rugam sa ne clarificati urmatoarele aspecte:

In cadrul cerintelor tehnice specifice, la sectiunea 1. Website/pagina web proiect – va rugam sa ne spuneti ce pagini trebuie sa contina site-ul (Acasa/Despre Proiect/Galerie/Blog/Contact). Dorim sa stim si daca site-ul are nevoie de certificat (ex: SSL) si daca sunt si alte functionalitati dorite (slider imagini, seciune video etc).

La sectiunea 3. Organizare campanie de constientizare GT pentru minim  persoane + inchiriere sala + 2 influienceri – dorim sa ne dati mai multe detalii despre cei 2 influienceri, de exemplu: domeniul lor de activitate, numar de urmaritori, etc.

La sectiunea 5. Spot video – va rugam sa ne spuneti daca pe langa cele mentionate in caietul de sarcini care trebuiesc evidentiate, video-ul trebuie sa contina coloana sonora, voice over sau animatie?

Acesta va fi difuzat de cel putin 30 de ori de catre Prestator? Daca raspunsul este da, va rog sa ne ziceti unde va fi difuzat?

La sectiunea 6. Promovare online Facebook local, lunar pe o perioada de 17 luni – aici dorim sa stim daca trebuie creata o pagina de Facebook sau trebuie doar gestionata?  Promovarea va rula zilnic (30 zile/luna) sau prestatorul stabileste durata?

Raspuns:

1. Site-ul trebuie sa conțină minim 6 pagini/secțiuni precum: Home, Informații generale, Voluntar ajut! Anunțuri, Servicii, Contact .Site-ul nu are nevoie de certificat și nici alte funcționalități.

2. Cei doi influenceri trebuie sa fie persoane autentice care au experiența in lucrul cu grupuri vulnerabile in special cu persoane de etnie roma, sau sunt de etnie roma sau aparțin grupurilor vulnerabile sau dezavantajate.

Persoane care promovează egalitatea de șanse si luptă împotriva oricărei forme de discriminare.

Persoană recunoscută in comunitate drept o persoana sonora care lupta sau se implica in obținerea de drepturi pentru persoane defavorizate.

Sa aiba o comunitate in jurul sau.

3. DA!

Spotul trebuie sa aiba voice over si coloana sonora.

Da este in sarcina prestatorului ca acest spot sa fie difuzat in mediul online.

4. Prestatorul va crea pagina Facebook si o va administra timp de 17 luni. Pagina va fi activă permanent  și la solicitarea beneficiarului va fi încărcată cu știri, anunțuri, evenimente etc.

 

In urma unei neconcordante sesizate intre Invitatia de participare si Caietul de sarcini va informam ca durata contractului este 15.06.2022.

Este nevoie de Inchirierea unei salii pentru desfasurarea a trei intalniti publice cu durata de aproximativ doua ore/intalnire.

25.02.2021
Truse medicale în cadrul proiectului “IRIS -INTEGRATION OF ROMA THROUGH INNOVATIVE SKILLS” cod proiect PN1014, finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021.
Deschide Închide

Invitatie + caiet sarcini-_truse_medicale_IRIS_-INTEGRATION_OF_ROMA_THROUGH_INNOVATIVE_SKILLS”_cod_proiect_PN1014.pdf

Formulare_truse_medicale_.doc

Intrebare: Ce tip de seringi si ce cantitate trebuie sa fie incluse in trusa medicala ?

Cati plasturi cu Rivanol sa includa trusa medicala ?

Cate comprese din tifon ?

Cati plasturi autoadezivi :

Cati pampers copii ?

Cate aleze /scutece absorbante ?

Raspuns_solicitare_clarificari.pdf

25.02.2021
Furnizarea de materiale consumablie/birotică echipa de management, în cadrul proiectului „IRIS -INTEGRATION OF ROMA THROUGH INNOVATIVE SKILLS” cod proiect PN1014
Deschide Închide
22.02.2021
Servicii de reparare şi de întreţinere autovehicule,  servicii necesare automobilelor din dotarea Primăriei municipiului Alba Iulia
Deschide Închide
22.02.2021
Furnizare de fructe si legume, necesare celor 3 Creșe din Municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
22.02.2021
Furnizare diverse alimente, necesare celor 3 Creșe din Municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
19.02.2021
Servicii de elaborare a documentației pentru obținerea avizelor și acordurilor PAD ( DTAD), POE,CS+ Deviz general cu anexe și de execuție a lucrărilor de demolare pentru obiectivul
Deschide Închide
15.02.2021
Carduri pontaj, imprimanta pt.carduri si consumabile aferente, necesar solicitat de Cabinet Primar
Deschide Închide