a

Viziteazaalbaiulia.ro, premiat la cel mai mare eveniment de social media din România

02.10.2017


Municipiului Alba Iulia se bucură de apreciere și când vine vorba de instrumentele proprii de promovare. Blogul oficial de turism, www.Viziteazaalbaiulia.ro, a fost premiat, la sfârșitul săptămânii trecute,  la Webstock 2017, la categoria „Social Media Projects“.

În această categorie au fost înscrise proiecte personale sau inițiate individual ori împreună cu branduri de către bloggeri, vloggeri și instagrammeri, ce urmează idei originale și campanii de social media dezvoltate de companii. Sunt proiecte care scot în evidență implicarea autorilor (bloggerilor, vloggerilor, instagrammerilor) și se remarcă prin creativitate și utilitate. 

Proiectele au fost jurizate de specialiști în social media, marketing, comunicare, digital și mobile. Dintre criteriile de jurizare amintim: relevanța față de categoria în care a fost înscris proiectul, originalitate, interactivitate.

“Poate că Papa are milioane de oameni care-l urmăresc pe net, iar Ronaldo marchează scoruri fabuloase la capitolul fani și sesiuni de autografe virtuale. Nu suntem chiar așa celebri, dar a devenit clar că Alba Iulia nu exclude acest dialog al prezentului cu viitorul, ci are chiar un cuvânt important de spus și mobilizeaza tot mai mulți prieteni din virtual, în real. A devenit paradigmatic pentru cei care trebuie să promoveze ceva ca totul se negociaza si se impune in social media. Pentru noi un blog ca “viziteazaalbaiulia” a devenit un fel de potentiometru, care regleaza fin tot ceea ce se stie sau trebuie sa se stie despre Alba Iulia de astazi. Daca exista un fel de a trai sanatos, exista si un fel de a te promova sanatos, prin social media.” Mircea Hava, primarul municipiului Alba Iulia.  

În final, au fost nominalizate pentru categoria „Social Media Projects“ un număr de 25 de proiecte. Lista proiectelor înscrise în competiție o puteți consulta aici.

Viziteazaalbaiulia.ro s-a clasat pe locul al doilea, pentru campania ce a adus în atenție vizita de documentare la Alba Iulia a celebrului blogger Ben Southall. Merită subliniat faptul că inițiativa și implementarea campaniei de promovare nu au implicat niciun cost financiar.

Despre Webstock

Evenimentul din 29 septembrie a reunit peste 100 de bloggeri, influenceri, vlogeri, instagrameri și jurnaliști. Altfel spus, a adunat comunitatea pasionaților de online și a adus în prim-plan ultimele tendințe din social media. Dezbaterile ce au avut loc în cadrul evenimentului, dar și Gala Webstock, pot fi vizualizate aici.

Potrivit organizatorilor, Webstock este cel mai mare eveniment de social media din Romania. Evenimentul de anul acesta a fost cel mai mare de până acum, semn că interesul față de social media este tot mai crescut, iar blogosfera se menține pe poziții.

Alba Iulia este primul oraş din România cu un pachet de „bun venit“ pentru turiştii români şi străini. Unul dintre instrumentele de promovare este blogul oficial de turism, Viziteazaalbaiulia.ro care se adresează atât turiştilor care au vizitat Cealaltă Capitală a României, cât şi celor care nu şi-au trecut până acum Alba Iulia pe lista destinaţiilor turistice, chiar şi de weekend. Este gândit, în special, pentru comunicarea cu tineri ipasionaţi de reţele sociale. Blogul este promovat şi pe pagina de Facebook Municipiul Alba Iulia. Și turiştii străini interesaţi de Alba Iulia au la îndemână canale de promovare dedicate: aplicația VisitAlbaIulia,  dar şi o pagină de Facebook dedicată, ambele în Limba engleză.


Print Friendly and PDF