a

Anunt privind clădiri și spații abandonate

07.07.2014


Municipiul Alba Iulia își manifestă interesul de a a identifica posibile clădiri și spații abandonate, publice și private, aflate în stare de funcționare din municipiul Alba Iulia, care pot fi utilizate cu caracter temporar de către potențiali beneficiari, în cadrul proiectului ”Rețea Pilot focusată pe activități temporare ca instrumente de regenerare urbană” - Acronim TUTUR. În acest sens, persoanele care dețin informații cu privire la clădiri și spații abandonate aflate în stare de funcționare din Alba Iulia sunt rugate să completeze și să depună un formular tip care se găsește la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia (Alba Iulia, Calea Moților, nr. 5A), la Camera 8 (parter) – Registratură sau să trimită un email la adresa tutur.albaiulia@gmail.com, până la data de 15 iulie 2014, ora 16.00. Informațiile necesare realizării unei baze de date cu privire la clădirile și spațiile abandonate fac referire la adresa imobilului, suprafața imobilului, numărul de nivele, funcțiunea imobilului, situația juridică, echiparea cu utilități, persoana de contact (nume, prenume, CNP, adresa, telefon, email) – conform anexei atașate .
De asemenea, Primăria Municipiului Alba Iulia anunţă organizarea unei întâlniri cu toate persoanele care transmit informațiile mai sus menționate, care va avea loc în data de 17 iulie 2014, ora 10.00, în sala de ședințe Primăriei, cu scopul de a stabili care dintre clădirile/spațiile propuse pot fi obiectul proiectului TUTUR, și de a clarifica anumite aspecte ale proiectului.
Mai multe informatii regasiti anexat.


tiparire, pdf si email