a

Achiziţii publice

17.07.2024
“DOTĂRI - ACHIZIȚIE DE CONTAINERE MODULARE PENTRU COLECTAREA SELECTIVĂ A DEȘEURILOR, str. Brădișor, alee acces blocuri, MUNICIPIUL ALBA IULIA”, ACHIZITIE RELUATA
Deschide Închide
17.07.2024
Servicii de catering pentru Programul Național ”Masă Sănătoasă” de acordare a unui suport alimentar elevilor din cadrul Liceului Tehnologic ”Dorin Pavel” Alba Iulia
Deschide Închide
Invitatie_de_participare_catering_masa_sanatoasa.pdf

Fisa_de_date_servicii_catering.pdf

Caiet_de_sarcini_16102027.pdf

Formulare_servicii_catering_1.docx

Contract_SERVICII_DE_CATERING_MASA_SANATOASA.pdf

CLARIFICARI

Având în vedere Invitația de Participare nr. 80832/16.07.2024, caietul de sarcini nr.71022/19.06.2024, prin prezentul e-mail am rugămintea să ne răspundeți la următoarele întrebări:

1. În ce consta masa sănătoasă, respectiv sandwici sau fel principal și fel 2;

2. În meniu intră doar sandwichi/fel principal sau și fruct;

3. Să ne indicați limitele de gramaj.

 RASPUNS:

1. Masa sanatoasa consta in fel principal( felul 2)

2. In meniu intra doar felul principal

3.  Porțiile vor fi pregătite și preparate de ofertant în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația în vigoare,Ordin nr.1563/2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preșcolarilor și școlarilor și a principiilor care stau la baza unei alimentații sănătoase pentru copii și adolescenți și prin prezentul caiet de sarcini.  

     Ofertantul trebuie să prezinte în cadrul propunerii tehnice, "Planul meniu săptămănal",meniul fel II-principal în 4 variante.

    Ofertantul va prezenta obligatoriu rețetarele care urmează a fi folosite în derularea contractului.

      La prepararea mâncărurilor se vor folosi gramajul,conform prevederilor rețetarelor.Fiecare porție va fi însoțită de păine/chifla.

16.07.2024
Servicii organizare eveniment Grădinița EcoCore în cadrul proiectului „Green Transition in Small Cities along Transport Corridors” – EcoCore, finanțat prin Programul european
Deschide Închide
15.07.2024
Servicii de întreținere și reparații a instalațiilor de dirijare și monitorizare a traficului rutier din Municipiul Alba Iulia
Deschide Închide

Invitatie de participare achizitie servicii.pdf

CS servicii intretinere si reparatii instalatii dirijare trafic.pdf

ANEXE CS.pdf

FORMULARE servicii.doc

1. Oferta va fi transmisă la adresa de e-mail: achizitii@apulum.ro sau va fi depusă la Registratura Primăriei, camera 8, până la data de  22.07.2024, ora 12.00.

2. Contractul se va incheia pana la 31.12.2024, inclusiv.

3. Valoare estimata contract  100.000,00 lei, fara TVA

15.07.2024
ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT NECESARE IMPLEMENTARII PROIECTULUI ALIGNING PUBLIC AND CORPORATE SUSTAINABILITY GOALS -ACROSS RELUATA
Deschide Închide
10.07.2024
CRESA MUNICIPIULUI ALBA IULIA - ACHIZITIE MATERIALE DE CURATENIE
Deschide Închide
05.07.2024
DOTĂRI - ACHIZIȚIE DE CONTAINERE MODULARE PENTRU COLECTAREA SELECTIVĂ A DEȘEURILOR, str. Brădișor, alee acces blocuri, MUNICIPIUL ALBA IULIA
Deschide Închide
05.07.2024
LUCRARI DE REPARATII INLOCUIRE A ELEMENTELOR DE SIGURANTA DIN ZONA DRUMULUI - achizitie reluata
Deschide Închide
05.07.2024
Studiu de Fezabilitate si Plan Urbanistic de Detaliu privind obiectivul de investitii REALIZAREA INFRASTRUCTURA PENTRU DEZVOLTARE SISTEM DE TRANSPORT PUBLIC LOCAL/ZONAL DE CALATORI ZONA FARES_reluata
Deschide Închide