a

Primăria Municipiului Alba Iulia, prin Direcția de Asistență Socială Alba Iulia anunță demararea procesului de preluare a cererilor pentru repartizarea de locuințe sociale

09.05.2025


ANUNȚ

 

Primăria Municipiului Alba Iulia, prin Direcția de Asistență Socială Alba Iulia, informează cetățenii care locuiesc în SDL Alba Iulia că începând cu data de 12 mai 2025 demarează procesul de preluare a cererilor pentru repartizarea de locuințe sociale disponibile pentru închiriere în Cartierul Gheorghe Șincai, construite prin Strategia de Dezvoltare locală a Zonei Urbane Marginalizate din municipiul Alba Iulia

Perioada de depunere a cererilor este stabilită între 12 Mai 2025 – 23 Mai 2025.

Solicitanții sunt rugați să se adreseze Centrului Multifuncțional ”Gheorghe Șincai”, cu sediul în str. Gheorghe Șincai nr 14, Alba Iulia, pentru a beneficia de suport în întocmirea cererilor de repartizare a locuințelor, însoțite de toate documentele necesare solicitării.

Solicitantul va înregistra dosarul la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia, din strada Bld. Republicii, nr. 26, Alba Iulia, în zilele de luni până joi, între orele 7:30 și 16:00, precum și vineri, între orele 7:30 și 13:30, după verificarea acestuia de către echipa Centrului Multifuncțional. 

Pentru o informare completă a cetățenilor, Hotărârea Consiliului Local nr. 135/29.04.2025, care reglementează cererea, lista actelor necesare, criteriile pentru repartizare și lista străzilor din teritoriul SDL a ZUM Alba Iulia, se poate consulta la sediile Primăriei Alba Iulia, Direcției de Asistență Socială Alba Iulia și Centrului Multifuncțional ”Gheorghe Șincai”.


tiparire, pdf si email