a

ANUNŢ privind consultarea populației în perioada 15.05.2025 – 26.06.2025, referitor la elaborarea unui proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a terenului de minifotbal situat în Alba Iulia, str. Gheorghe Șincai, nr.14

15.05.2025


ANUNŢ

referitor la elaborarea unui proiect de hotărâre

privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a terenului de minifotbal situat în Alba Iulia, str. Gheorghe Șincai, nr.14

 

Primăria municipiului Alba Iulia, astăzi, 15.05.2025 anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a terenului de minifotbal situat în Alba Iulia, str.Gheorghe Șincai, nr.14.

Proiectul de hotărâre și documentația aferentă pot fi consultate la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, respectiv la avizierul autorității publice locale, strada - Calea Moților, nr. 5 A, / Direcția Programe - strada Bucovinei, nr. 6) și pe site-ul autorității publice [url=http://www.apulum.ro]http://www.apulum.ro[/url], secțiunea Consultare publică.

Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la biroul de relaţii cu publicul al autorității publice locale.

Etapa de consultare a publicului se desfăşoară în perioada: 15.05.2025 – 26.06.2025;

Propunerile, sugestiile și opiniile cu valoare de recomandare, privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se depun în scris, în termen de 15 zile calendaristice de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 29.05.2025, h 16.00.

- ca mesaj în format electronic pe adresele de e-mail: marius.cosma@apulum.ro sau office@apulum.ro;

- prin poştă, pe adresa Primăriei Municipiului Alba Iulia, Calea Moților, nr. 5 A, Alba Iulia, Județul Alba, 510134;

- la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia, la Registratură, la adresa: Calea Moților, nr. 5 A, de luni până joi între orele: 7.30.-16.00, sau vineri între orele: 7.30.- 13.30.

Materialele transmise vor purta menţiunea „În atenția Direcției Programe - Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a terenului de minifotbal situat în Alba Iulia, str.Gheorghe Șincai, nr.14”, specificându-se articolele din proiect la care se face referire și menționând data trimiterii și datele de contact ale expeditorului.

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a autorității publice locale, la linkul www.apulum.ro, secțiunea Consultare publică – la proiectul de hotărâre mai sus menționat - în minută.

Pentru cei interesaţi există posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică. Data întâlnirii va fi adusă la cunoștința publicului interesat printr-un anunț ulterior.

Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: persoană de contact: Marius Cosma, e-mail: marius.cosma@ apulum.ro sau office@apulum.ro.


tiparire, pdf si email