a

Achiziţii publice

10.03.2020
Furnizare de materiale consumabile de birou necesare desfășurării activităților din cadrul direcțiilor, serviciilor, birourilor și compartimentelor din cadrul primăriei și ale serviciilor publice comu
Deschide Închide
10.03.2020
Furnizare de materiale si produse de curatenie necesare pentru buna functionare a celor trei crese din cadrul Directiei Crese, Municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
06.03.2020
„Servicii de elaborare a documentației tehnice faza: Documentație de avizare a lucrărilor de intervenţii (D.A.L.I.),  REABILITARE ȘI MODERNIZARE PISTĂ DE ATLETISM– CLUB SPORTIV MUNICIPAL „UNIREA” ALBA
Deschide Închide
06.03.2020
Achizitie materiale sanitare, instrumentar medical consumabil, materiale stomatologice și substanțe anestezice necesare cabinetelor medicale școlare, studențești si stomatologice, pentru anul 2020
Deschide Închide
06.03.2020
Achizitie medicamente necesare bunei desfășurări a activității Serviciului Public de Asistenta Medicală din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia
Deschide Închide
06.03.2020
Servicii pentru întreținere, verificare și reparații aparatură medicală, pentru cabinetele medicale și dentare, școlare și universitare din cadrul Serviciului Public de Asistenta Medicala din subordin
Deschide Închide
05.03.2020
Achizitie Lucrări de reparații / inlocuiri a elementelor de siguranță din zona drumului–Municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
05.03.2020
Achiziție masina pentru marcaj rutier municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
03.03.2020
Servicii de proiectare si gazduire site web - proiect PlastiCircle
Deschide Închide
Invitatie+caiet sarcini - Servicii proiectare si gazduire web.pdf Formulare_servicii_editabile.docx Raspuns_clarificari.pdf Răspunsuri la solicitările de clarificare: 1) Fiecare serviciu se va recepționa și se va factura separat, după cum urmează: - creare elemente identitate vizuală - website - promovare online - materiale de comunicare tipărite 2) Referitor la materialele de promovare tipărite: in funcție de necesitățile achizitorului, acesta NU va fi obligat să comande/achiziționeze cantitatea maximă din materialele care sunt menționate în caietul de sarcini cu o cantitate minimă, respectiv maximă. Tipăririle și livrările acestora se vor efectua în tranșe pe bază de comandă, în funcție de necesitățile și în limita valorilor prevăzute în caietul de sarcini. Fiecare tranșă comandată și livrată va fi recepționată, facturată și plătită separat. Raspuns_clarificari_2.pdf Întrebare : 1. Exista un punct in caietul de sarcini care suna asa: " In cadrul site-ului, se va integra un link spre o platforma IoT dezvoltata in cadrul proiectului [url=https://registro.supermarcelina.com/]https://registro.supermarcelina.com/[/url] " Din analiza noastra in pagina [url=https://registro.supermarcelina.com/]https://registro.supermarcelina.com/[/url] este un formular de contact prin care utilizatorii se pot inregistra. Intrebare. Ce se intampla cu aceste inregistari? Unde trebuie sa ajunga? Am inteles bine ce trebuie sa faca aceasta pagina? Va rog sa-mi spuneti exact despre ce este vorba. Răspuns: În legătură cu platforma IoT dezvoltata in cadrul proiectului ([url=https://registro.supermarcelina.com/]https://registro.supermarcelina.com/[/url]), ofertantul selectat NU va trebui să lucreze efectiv pe această platformă. Va trebui doar să includă pe website un link către platformă și să traducă din limba spaniolă în limba română textul câtorva pagini ale acestei platforme. Aici puteți consulta screenshot-uri cu paginile de pe platformă al căror text va trebui tradus: [url=https://drive.google.com/drive/folders/1StHxTO7pck5fccPQoOXUsfQqZr6s5MoX?usp=sharing]https://drive.google.com/drive/folders/1StHxTO7pck5fccPQoOXUsfQqZr6s5MoX?usp=sharing[/url] Raspuns_clarificari_-_3.pdf