a

Achiziţii publice

20.12.2019
Platforma bugetara participativa
Deschide Închide
19.12.2019
Achizitie echipamente si servicii de instalare, instruire si mentenanță aferente echipamentelor necesare derularii proiectului pilot din cadrul proiectului “Politici regionale spre ecologizarea sector
Deschide Închide
12.12.2019
Achizitie lucrări de montare stâlpi și indicatoare rutiere în parcările publice amenajate dim municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
10.12.2019
Achizitie servicii piro-muzicale - Artificii Revelion
Deschide Închide

Municipiul Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, are onoarea să vă invite să participați la procedura de atribuire a contractului de achiziție a servicii pirotehnice - spectacol piro-muzical în cadrul Revelion 2019-2020, Alba Iulia, județ Alba.

Termen: 12.12.2019 ora 14:30

Documentație: https://www.apulum.ro/images/uploads/fisiere/Invit_Piro_Rev20.pdf

Formulare: https://www.apulum.ro/images/uploads/fisiere/Form_artificiiRev20.docx

10.12.2019
Achiziție “Calendar Alba Iulia 2020”
Deschide Închide

Municipiul Alba Iulia, în calitate de autoritate contractantă, vă invită să participați la procedura de atribuire a contractului de achiziție servicii de tipărire / realizare calendare (servicii tipografice, servicii finisare a tipăriturilor, servicii conexe tipărire, calendare).

Termen: 12.12.2019, ora 12:00

Documentația: https://www.apulum.ro/images/uploads/fisiere/Invit_Calendare.pdf

Formulare (pentru ofertantul declarat câștigător, înaintea semnării contractului): https://www.apulum.ro/images/uploads/fisiere/Form_Calendar19.docx

04.12.2019
Achizitie lucrări de reparații curente la podul blocului ANL strada Bucovinei nr. 1 Bloc 32 D si la locuintele sociale Bloc A1 din municipiul Alba Iulia
Deschide Închide
26.11.2019
Furnizare jaluzele verticale, rolete zebra (day and night) și jaluzele plisate, necesare în diferite locații, respectiv Direcția Programe, Direcția Poliția Locală, SADPP și sala de ședințe din sediul
Deschide Închide
22.11.2019
Invitatie participare privind furnizarea unui sistem de echipamente - reluata
Deschide Închide

Sistem plata parcari publice - Alba Iulia.pdf

Clarificare 06.12.2019.pdf

Draft_contract_furnizare_-_echipamente.pdf Ofertanții interesați de procedura de achiziție își vor posta oferta pe site-ul [url=http://sicap-prod.e-licitatie.ro]http://sicap-prod.e-licitatie.ro[/url], la rubrica Proceduri de atribuire – Cumpărări directe – Catalog electronic. Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări vor fi postate pe site-ul [url=http://www.apulum.ro]http://www.apulum.ro[/url] – secțiunea achiziții publice. Data limită pentru postarea ofertei pe site-ul [url=http://sicap-prod.e-licitatie.ro]http://sicap-prod.e-licitatie.ro[/url], este 10.12.2019, cu confirmarea pe mail achizitii@apulum.ro a codului/nr de referință a încărcării din SEAP. Clarificari 06.12.2019 Prin prezenta clarificare se corectează următoarele erori materiale din documentația de achiziție: 1. La pct.3 din Invitația de participare se corectează denumirea loturilor 2 și 3 pentru a fi identică cu cea din Caietul de sarcini, respectiv se inversează valorile estimate aferente acestora:  Lot I: achiziție privind selectare operator pentru plata taxelor de parcare prin SMS/card bancar/aplicație în parcările cu plată din municipiul Alba Iulia  Lot II: achiziție privind furnizare sistem de echipamente și soft pentru plata taxelor de parcare prin automat electronic pentru plată parcare, în parcările cu plată din municipiul Alba Iulia- valoare estimată este 73.950 lei fără TVA  Lot III: achiziție privind furnizare sistem de echipamente și soft pentru controlul platii taxelor de parcare prin SMS/card bancar/aplicație si automat electronic pentru plată, în parcările cu plată din municipiul Alba Iulia- valoare estimată este 26.050 lei fără TVA 2. La pct.4.3 din Caietul de sarcini, se corectează numărul echipamentelor incluse în Partea de verificare, astfel: Nr. crt. Denumire produs UM Cantitate Echipament hardware 1 Telefon mobil tip smartphone Buc 3 2 Imprimantă portabilă Buc 3 3 Hârtie termică Rolă 100 Echipament software 1 Soft de control cu citire automată a numărului de înmatriculare și corelare cu imprimanta portabilă Abonament lunar 12 luni 2 Abonament date mobile - pentru 3 dispozitive Abonament lunar 12 luni 3. La pct.5 din Caietul de sarcini, se corectează numărul echipamentelor incluse în tabelul aferent Lot 3: Nr.crt Denumire produs U.M Cantitate Pret unitar Fără TVA Pret total Fără TVA 1 Abonament aplicației de control luna 12 2 Abonament date mobile luna 12 2 Telefon mobil tip smartphone buc 3 4 Imprimantă portabilă buc 3 5 Hârtie termică rola 100 6 Colante informare buc 260 Clarificari 10.12.2019 Se elimina cerintele din caietul de sarcini, paragraf3, pag 5, respectiv ~Acest pachet de aplicaţii informatice trebuie să fie funcţional cel puţin 2 ani și să fie implementat anterior în cel putin 3 orașe din țară pentru a putea demonstra fiabilitatea sistemului. Se va prezenta în acest sens o declaraţie din partea producătorului pachetului de aplicaţii informatice.~ Toate celelalte cerinte raman neschimbate.
22.11.2019
Lucrări de reparații la sediul Primăriei municipiului Alba Iulia
Deschide Închide