a

Achiziţii publice

28.07.2021
Servicii de dirigentie de santier pentru urmarirea lucrarilor de REABILITAREA ACOPERISURILOR SI PLANSEELOR PESTE ETAJ PALATUL PRINCIPILOR DIN ALBA IULIA CORPURILE A,B,C,D,F,G ,
Deschide Închide
26.07.2021
Furnizarea si montarea a patru aparate de climatizare pentru birouri din sediul primariei Municipiului Alba Iulia-reluata
Deschide Închide

Invitatie_furnizare_si_montare_aparate_climatizare.pdf

Formulare_achizitii_produse.doc

Clarificare :

1.Temperatura de functionare pe caldura pana la -25 grade celsius exterior, NU este o conditie obligatorie. Pentru aparatele solicitate temperatura va fi de minim -10 grade celsius.

2. Puterea pentru APARATUL CLIMATIZARE  de 9500 BTU  din Fisa tehnica nr. 1 se va corecta cu 9000 BTU.

23.07.2021
Achizitia Lucrarilor de reparatii si punere in functiune a echipamentelor cu pompe de caldura aer-aer de la Muzeul Principia Alba Iulia-reluata
Deschide Închide
22.07.2021
Tichete abonament - TRANSMISIBIL - achizitie reluata
Deschide Închide
21.07.2021
Achizitia de produse software antivirus utilizate in Primaria Municipiului Alba Iulia
Deschide Închide
20.07.2021
Furnizarea si montarea a patru aparate de climatizare pentru birouri din cadrul sediului Primariei Municipiului Alba Iulia
Deschide Închide
20.07.2021
Furnizare pompe necesare fântânilor arteziene din Piata CETATII,  Parcul Sf. ECATERINA și din P-ta IULIU MANIU
Deschide Închide
15.07.2021
Servicii de proiectare elaborare studiu solutie pentru reglementarea instalatiilor electrice apartanand SDEE -Reabilitare infrastructura retea majora de transport public urban Alba Iulia - lot 1
Deschide Închide
13.07.2021
Achizitia Lucrarilor de reparatii si punere in functiune a echipamentelor cu pompe de caldura aer-aer de la Muzeul Principia Alba Iulia
Deschide Închide

Invitatie_lucrari_de_reparatii_1.pdf

Formulare_lucrari_format_editabil.doc

Solicitare de clarificări

Întrebare 1:

Referitor la invitația de participare primită de la dvs, avem rugămintea să ne spuneți dacă trebuie completate toate formularele atașate și dacă este obligatoriu să constituim garanția de bună execuție.

Răspuns 1:

Facem precizarea că se vor completa toate formularele puse la dispoziție de autoritatea contractantă mai puțin: Anexa la formularul de ofertă, Formularul C5, C6, C7, C8, C9.

Acestea, dacă va fi cazul, vor fi solicitate ofertantului declarat câștigător, la momentul semnării contractului.

În ceea ce privește garanția de bună execuție, necesitatea, forma și cuantumul acesteia se vor stabili de comun acord la data semnării contractului.