a

Achiziţii publice

03.09.2024
Servicii pentru asistenta tehnica -dirigentie santier pentru urmarirea lucrarilor de Amenajre parc cu teren multisport si amenajare loc de Joaca pentru copii cu dizabilitati -Cartier Recea Alba Iulia
Deschide Închide
27.08.2024
Revitalizarea șanțurilor fortificației de tip Vauban, Cetatea Alba Carolina-restaurare si refuncționalizare clădire anexă –faza DALI
Deschide Închide

Invitatie_elaborare_DALI.pdf

Formulare_servicii_DALI_1.docx

Valoare esimata: 50.000 lei fără TVA

13.08.2024
Articole de terapie pentru Centrul Multifuncțional construit în cadrul proiectului Ansamblul Urban cu Spații Socio-Culturale, Educative și de Locuit,Cartier Gheorghe Șincai, Alba Iulia
Deschide Închide
02.08.2024
“DOTARI - ACHIZITIE DE CONTAINERE MODULARE PENTRU COLECTAREA SELECTIVA A DEȘEURILOR, str. Brădișor, alee acces blocuri, MUNICIPIUL ALBA IULIA”, achizitie reluata
Deschide Închide
01.08.2024
Servicii de întocmire a documentațiilor cadastrale de dezmembrare și apartamentarea locuințelor sociale (21 apartamente) –  situate în mun. Alba Iulia, str. Gheorghe Șinaci, nr. 14 și înscrierea CF
Deschide Închide
30.07.2024
Achizitie servicii de transfer national, international, transport aerian in cadrul proiectului ACROSS
Deschide Închide
29.07.2024
FURNIZARE DE MATERIALE SANITARE, DEZINFECTANȚI, MATERIALE STOMATOLOGICE, INSTRUMENTAR MEDICAL STOMATOLOGIE PENTRU CABINETELE ȘCOLARE, STUDENȚEȘTI ȘI STOMATOLOGICE DIN   MUNICIPIULUI ALBA IULIA Reluat
Deschide Închide
17.07.2024
“DOTĂRI - ACHIZIȚIE DE CONTAINERE MODULARE PENTRU COLECTAREA SELECTIVĂ A DEȘEURILOR, str. Brădișor, alee acces blocuri, MUNICIPIUL ALBA IULIA”, ACHIZITIE RELUATA
Deschide Închide
17.07.2024
Servicii de catering pentru Programul Național ”Masă Sănătoasă” de acordare a unui suport alimentar elevilor din cadrul Liceului Tehnologic ”Dorin Pavel” Alba Iulia
Deschide Închide
Invitatie_de_participare_catering_masa_sanatoasa.pdf

Fisa_de_date_servicii_catering.pdf

Caiet_de_sarcini_16102027.pdf

Formulare_servicii_catering_1.docx

Contract_SERVICII_DE_CATERING_MASA_SANATOASA.pdf

CLARIFICARI

Având în vedere Invitația de Participare nr. 80832/16.07.2024, caietul de sarcini nr.71022/19.06.2024, prin prezentul e-mail am rugămintea să ne răspundeți la următoarele întrebări:

1. În ce consta masa sănătoasă, respectiv sandwici sau fel principal și fel 2;

2. În meniu intră doar sandwichi/fel principal sau și fruct;

3. Să ne indicați limitele de gramaj.

 RASPUNS:

1. Masa sanatoasa consta in fel principal( felul 2)

2. In meniu intra doar felul principal

3.  Porțiile vor fi pregătite și preparate de ofertant în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin normele de hrană prevăzute de legislația în vigoare,Ordin nr.1563/2008 pentru aprobarea Listei alimentelor nerecomandate preșcolarilor și școlarilor și a principiilor care stau la baza unei alimentații sănătoase pentru copii și adolescenți și prin prezentul caiet de sarcini.  

     Ofertantul trebuie să prezinte în cadrul propunerii tehnice, "Planul meniu săptămănal",meniul fel II-principal în 4 variante.

    Ofertantul va prezenta obligatoriu rețetarele care urmează a fi folosite în derularea contractului.

      La prepararea mâncărurilor se vor folosi gramajul,conform prevederilor rețetarelor.Fiecare porție va fi însoțită de păine/chifla.

 

PV_de_deschidere_oferte_masa_liceu_Dorin_P.pdf

 

Contestatie.pdf

Decizie_CNSC_2602-_C9-_2887_din_16.09.2024.pdf